18 års fest!

Igår var jag och Mats på artonårs-fest hos Jenny och Olivia.
Denna gången blev det faktiskt en springrunda från mig och Marshalls sida, klockan tolv ut i pisseregnet. Men det var fint iallafall!
Idag vaknade jag halv nio och mådde kiss. Jag gick in och spydde lite på toaletten sen gick jag, Mats och Marshall ner och åt frukost.
Det blev bara ett ägg och lite nyponsoppa för min del, sen la jag mig i soffan.
Efter en stund var det dags att kräka igen och då fick man göra det.
Vid tre åt jag ett halvt vitlöksbröd och det har jag fått behålla i min mage.
Om en stund ska jag äta igen. Förhoppningsvis får jag behålla det också, även om min mage är lite ledsen.

Nu kommer det några bilder från igår. För att en bild säger mer än tusen ord.

















Tack för en trevlig kväll alla som var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0