Du får inte riva mina murar

December månad kunde faktiskt inte ha börjat bättre. Mediekunskap - Rörlig bild. Jag och Johannes var ute och gjorde ett reportage om vad folk tyckte om julen och hur de firade den. Vi förs som fan, kallt var det. Många oarbetsvilliga människor borde skämmas, vi fick springa tillbaka till skolan och hämta ett nytt batteri till kameran och det där stativet kunde köra upp sig själv där solen aldrig lyser. Johannes anföll folk med micken och ställde väldigt konstiga frågor och lyckades alltid få med micken i bild.
Men bortsett från det så var det fruktansvärt roligt.
Efter maten var det idrott och kickboxning som stod på schemat. Jag och Bea körde slut på varandra samtidigt som vi garvade ihjäl oss så roligt det var.
Efter skolan gick jag, Bea, Mick och Mirja till Arken och köpte två nya små guppisar till mig. Nu är de andra två inte lika rädda längre, och de har börjat äta på björkpinnen. That's wierd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0