så klumpig

Förra gången jag bloggade skrev jag att jag tappade mobilen i golvet så att den sprack. Känner ni igen det? (Läs mitt senaste inlägg annars.) Hur som helst, i lördags, crusing. Jag skulle precis köra till köpingebro och parkera bilen hos min pojkvän för att sedan möta upp min kompis, men innan jag gjorde detta skulle jag bara gå och kissa, inga konstigheter, förutom att jag hade mobilen i bakfickan och den trillade i toaletten när jag skulle dra ner byxorna. Vad i helvete? Seriöst.
Jag dök snabbt som fasen efter mobilen och virade in den i en handduk, sedan blåste jag den med min hårfön, men det var för sent. Den hade satt tofflorna, så att säga. Fick inte igång skiten.
Hela crusingkvällen var jag alltså utan fungerande mobil, tog tåget till min pojkvän klockan elva och vi kunde bara skratta åt min olycka. Mitt sista hopp var att sätta mobilen till laddning och hoppas att den skulle vakna till liv, värmas upp eller något. 10-20 minuter senare STARTADE MOBILEN! Blev så sjukt lycklig.
Såå, nu fungerar den igen. Hoppas att den fungerar några månader till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0