vad var det för dag nu igen..

Hejsanhoppsan! Nu börjar jag väl komma igång igen tycker jag! Med bloggandet alltså. 
I söndags började jag mitt terrarietömmande och strax därpå tömde jag sekretären som jag sedan kunde fylla med grejer igen eftersom pappa bestämde sig för att flytta in den stora möbeln i sitt sovrum istället för att sälja den. Efter det rullade det bara på, jag köpte ett nytt sängbord av min syster på Jysk, jag tömde förvaringslådorna under min säng, jag flyttade ut min gamla tjockteve. Kort sagt så tömde jag mitt rum på allting utom min säng. Jag kände att jag behövde göra en grundlig rengöring i rummet innan mitt nya skrivbord kommer in. Sååå idag har jag piskat mattan, torkat golvet, dammsugat, dammtorkat och slängt ut massa gamla gosedjur jag inte ville ha längre. Fast jag sparade förstås några gosedjur som jag absolut inte kan slänga.
Vad kommer att hända i mitt rum nu? - Jo!
  • Jag tänkte sno en gammal platt-teve som står bakom soffan och skräpar. Den ska alltså sättas upp på väggen så att jag kan slippa tevebänken som tar massa plats i mitt lilla rum. Pappa får förstås hjälpa mig med det. 
  • Jag väntar på två planscher jag beställde på allposters.se som jag ska sätta upp på mitt rum
  • Får förhoppningsvis mitt skrivbord på fredag!!! och då ska jag försöka sätta allting på plats.
I går tog det 2,5 timme för mig och min syster att montera mitt sängbord, sååå atteeh.. Önska oss lycka till! Förhoppningsvis hjälper hon mig med skrivbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0