logik enligt josefine

Nu när min sista groda har skuttat vidare, satt tofflorna, trillat av pinnen, (m.m, osv, etc) känner jag, att istället för att skaffa flera grodor så städar jag ut terrarieskiten och säljer möget så att jag kan få en liten slant. Jag är ju typ sjukt himla sugen på att flytta hemifrån, men eftersom jag är för fattig för en hyra för tillfället så får jag väl möblera om mitt rum istället. Jag har beställt ett nytt skrivbord av min syster på Jysk, som ska ersätta min stora, tjocka sekretär som tar upp typ en tredjedel av mitt rum. Det ska bli trevligt. Men nu kände jag litegrann att jag tappade fokus från min rubrik, jag ber om ursäkt. Såhär var det;
Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig, men jag har ju inte så mycket att göra om dagarna egentligen. Alltså, jag har ju alltid saker att göra, som nu till exempel att städa ur mitt terrarium och sekretären och allt det där, men jag ser fram emot att ha någonting att göra när jag är ensam hemma på dagarna att jag skjuter på det hela tiden. För när jag är klar med mitt rum, vad ska jag göra då? Då har jag ingenting att göra, återigen. Ja, det där var då vad jag skulle vilja kalla för "logiken enligt Josefine."
Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0