sjukt snäll flickvän

Såhär är det. Min pojkvän Mattias spenderar de flesta timmarna på dygnet i skolan och är typ bara hemma på natten, om ens det. Hur han kan hinna få ett berg av disk på den lilla tiden kan jag absolut inte förstå, men det är vansinnigt. Igår, när jag vaknade hos honom och han hade åkt till skolan tyckte jag att han kunde behöva lite hjälp med det. Två och en halv timme senare, fem grytor, 150 bestick, fyra tallrikar och typ 700 muggar (muggarna var utspridda i hela huset) var jag äntligen färdig. Det var helt vansinnigt. Dessutom, precis när jag skulle gå ut genom dörren och åka hem, vad hittar jag då om inte en mugg till?! 
Hur som helst, jag tror att det uppskattades litegrann.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0