ÖverraskningsKanada

För en vecka sedan, kvällen då jag hade tjejkväll, sa en av mina kompisar, Sofia, att hon också skulle ha en tjejkväll, igår! Och det var superviktigt att det var just på fredagen för hon hade en överraskning till oss. Under hela veckan försökte vi fundera ut vad det kunde vara för överraskning och Julia var på spåret när hon sa att det kanske var Kaycie, vår utbytesstudent från Kanada, som kom tillbaka.
Vi skulle precis sätta oss att äta när jag såg att det bara var dukat till oss som fanns där, då tänkte jag att det var säkert inte Kaycie. Precis när jag hade tänkt den tanken hoppade Kaycie fram från ett av rummen och vi skrek och kramades och Sofia plockade fram tallrik och bestick till henne.
Hon ska stanna i Sverige någon vecka innan hon åker vidare till Australien. Som vi har saknat henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0