lite uppdatering på g

hejsan, fina följare som fortsätter att läsa min blogg fastän jag är sämst i världen på att blogga.
var ska jag börja? det har inte hänt särskilt mycket i mitt liv, jag kämpar på hos jobbcoachen och försöker hålla mig flytande där. det går sådär.
men jag skickade iväg två katter till veterinären igår. Chili och Maxi blev kastrerade och det gick jättebra.
igårkväll bjöd Amanda på tjejkväll/halloweenkväll med läskig kladdkaka, läskig läskbål och massa andra läskigheter. först skrämde hennes bror oss, sen skrämde hennes pappa oss, sen skrämde hennes mamma oss. den enda som inte skrämde mig var hennes lilla golvmopp till hund. vi åkte iväg och hyrde film i våra läskiga kostymer och resten av kvällen satt vi mest och skrek åt den läskiga filmen. så himla fint.

såhär såg jag ut ungefär. jag skulle föreställa en zombie om det inte framgår. hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0