nu är det slut, men det är på det igen

tack allihop för en fantastiskt student! champagnefrukost, middag på bröderna M's, mys och skratt och inte minst mycket skrik hela dagen. min fina släkt och massor med presenter. hela kvällen avslutades på öja och klockan fyra kröp jag ner hos en fin Mats (som tog upp hela sängen.) jag vaknade klockan 13 och jag har inte gjort så mycket sedan dess.
-
MEN SNART ÄR DET PÅ DET IGEN! tjugo över åtta ikväll tar jag tåget mot Malmö. där träffar jag mina fina flickor och sedan åker vi mot Kastrup och vidare till TURKIET! jag är framme imorgonförmiddag i ett 30-gradigt, soligt Alanya och där stannar jag i en vecka innan det är tillbaks till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0