förlåt

förlåt mina käraste för att jag inte har uppdaterat så som jag lovade förut, jag har bara haft så himla mycket att stå i (inte.) den här veckan har jag mest slappat, fått ta hand om min sjuka katt Sture, letat efter Korven och sett på Skilda Världar. I Midsommar kom Anders, Mats, Thomas och Sandra till mig och Tess. Vi spelade spel, grillade, åt jordgubbar och drack piggelin-drinkar.
-
Ni får ursäkta mig, men jag har inte ens laddat in mina egna bilder ifrån Turkiet, men om ni är snälla kanske det kommer ett litet inlägg senare med några randombilder som mina vänner tog under resans gång.
-
men just nu kan jag väl slänga in en bild jag tog idag med min mobilkamera. ett rådjur i trädgården och korven på uterumstaket. jaja, jag återkommer med Turkiet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0