tisdag var det, va, eller?

ojoj, jag är så himla förvirrad på alla dagar nu. jobb idag, jobb på onsdag och jobb på torsdag, chill på fredag och fest på lördag, trött på söndag. jodå, jag har det uträknat!
någon som har sett sommaren förresten? den var ju faktiskt här nyss. på fredag kanske jag ska försöka ladda upp några Turkiet-bilder så att ni kan få lite sommarkänsla och bli glada någon gång.
på tal om något helt annat så håller jag på att spåna på min tredje tatuering som ska sättas på foten (jag vet, AJSOMFÄN! men vill man vara fin, etc.) jag vet hur den ska se ut och allt, men jag har nog inte hittat rätt tatuerare ännu. vi får se vad som händer med den saker.
nu ska jag se till att få lite frukost i mig så att jag kan jobba i eftermiddag. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0