jahaja

jag har inte tagit tag i mitt liv och laddat in bilderna än. FÖRLÅT FÖR FASEN! jag ska väl göra det snart. nu för tiden säljer jag jordgubbar i borrby samt försöker skicka in några foton till tidningar och så för att kanske få en liten slant.
när man är jordgubbsförsäljare är det lätt att man tar med sig en liten hem då och då. jag har ätit jordgubbar nästan varje dag sen jag började jobba. idag hade jag endast en ynka liten liter kvar när jag slutade, så jag tog den med mig hem. utöver den har jag en liter i kylen sen igår. det känns som att jag kommer ha gått upp ett par kilo när sommaren tagit slut, men det tar vi då. nu ska jag se på film och äta jordisar med smält choklad. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0