Söndag en gång för alla

Idag vaknade jag runt elva av att katten försökte dricka ur mitt glas, men hon nådde inte ner. Hur som helst. Jag åt frukost och såg på sex and the city, klädde på mig och gick ut med kameran för en gångs skull. Har inte orkat ladda in alla bilderna i datorn än, men imorgon kommer det väl några bilder kan jag tro.

Mats hälsade på halv tre, vi fikade och sedan körde jag en sväng med hans gamla bil för att hämta moppen. Men den lilla skrothögen startade inte och Mats hade redan kört iväg, och jag hade inte mobilen med. Jag satt och väntade på att någon skulle undra vart jag tog vägen och efter 20 minuter kom Mats. När vi kom hem somnade vi i soffan med Korven.

Myys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0