vakna lite

jag hänger inte alls med. jag fattar inte. skolan har börjat, vi har blivit överrösta med läxor hit och dit men jag fattar ingenting. allting kommer på en och samma gång, som snökaos i juli och jag har liksom fastnat i sommarlovet på något sätt. jag går i skolan, kommer hem och ser att folk i min klass gör läxor och tänker "vad har vi i läxa? när ska det vara klart? hur gör man? har jag ens det ämnet?" jag fattar ingenting och allting de säger låter som rappakalja för mig. sista året i skolan och jag fattar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med. absolut ingen koll. har koll på vilka lektioner vi har och när, vem som har vilka lektioner och varför, men jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra när jag kommer hem från skolan. tredje året på gymnasiet, trettonde året i skolan. sista året. jag fattar fortfarande inte.

2011-09-13 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0