tisdag- en bra dag

hejsan alla. jag sitter vid min systers dator, så om jag gör några stavfel är det för att hennes tangentbord inte är likadant som mitt. jag blir alldeles förvirrad.
hur som helst. idag hade jag en engelsklektion från 8.00 till 9.30, sedan hade vi en håla till 13.30. såå några brudar och jag åkte hem till julia i sjöbo, åt en hel limpa nybakt bröd och några jättegoda brownies som Evelina stod för. sedan fick vi åka tillbaka till skolan med micke som lånade farsans bil.
jag har hunnit med en körlektion också. jag körde faktiskt det bästa jag någonsin gjort trodde vi. landsväg nästa. OHOHOH
men just nu sitter jag och mats framför teven och ser på mythbusters innan det är dags för House. mats är ledig imorgon ju, och jag börjar sent. myysmys. efter skolan ska jag, flickorna och Mansour se på bio. Mansour ville så gärna följa med och se på flickfilm.. tur han är söt.. vi ska se på "jag saknar dig" som handlar om en tvilling som precis förlorat sin tvillingsyster i en olycka, och nu ska hon försöka leva vidare utan sin andra halva. ser verkligen fram emot det. gråtfilm med flickorna alltså.
nu ska jag dricka något gott. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0