prettydemon.blogg.se/klagobloggen

har haft så himla ont i huvudet hela dagen. mamma trodde att jag har börjat få migrän. ofta migrän. låter inte som någonting jag skulle ha. men ont i huvudet har jag iallafall. har varit trött hela dagen också. riktigt trött. inte så att det går över efter att man har suttit ner och tagit det lugnt en stund, utan konstant trött och huvudvärk sen klockan elva i förmiddags. KUL LIV. mina ögon rinner också. något annat? jag gäspar som ett troll.

imorgon är jag ledig från skolan, och som ett plus i kanten ska vi ha klassfest på kvällen. hur fint? får se till att sova länge så att jag kan vara pigg och glad då. nu ska jag nog se till att pallra mig i säng. så typiskt att nu när jag är ledig imorgon går jag och lägger mig tidigt, men de dagarna jag har skola dagen efter går jag och lägger mig vid elva, halv tolv. knasiga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0