lever min lever?

hej alla. igår var mina flickor och jag på kalas hos beas pojkvän i malmö. det var himla trevligt. men först tog vi oss ett glas gott på möllan. på tåget hem åt jag och sofia potatissallad men sedan somnade vi. jag var hemma hos mats halv tre ungefär, men idag är det fest igen. mats ställer nämligen till med kräftskiva, och jag har bakat kladdkaka dagen till ära. den står i ugnen och luktar gott. men jag äter ju inte kräftor och sånt. det känns så konstigt när man skalar den själv och sånt. det är märkligt. hur som helst så beställde mats en ost- och skinkpaj från bullen och bönan så att jag också kan bli mätt.
nu är nog kakan färdig. vi hörs en annan dag. hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0