skoltrött

alltså jag är så himla, fruktansvärt trött på skolan så att det inte är sant. läxa hit, läxa dit. jag har gått i trean i snart tio veckor, men jag har nog inte gjort mycket nytta egentligen. jag fattar inte vad som händer, men på något sätt lyckas jag klara mig ändå. det verkar som att vi har haft lektioner iallafall, för några prov har vi redan hunnit med, och på något sätt blir jag godkänd. men vart tar tiden vägen? det enda jag längtar efter är lov, lov och helger. men jag vill ändå kunna ta vara på tiden vi har i sista året. då ska man väl inte stressa ihjäl och få ångest? man ska ju ha det roligt och minnas det som den bästa tiden i livet. för skolan försvinner ju snart, och jag har blandade känslor över det.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

vi har himla lika känslor..

2011-10-06 @ 22:18:49
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0