förkylningen

inatt höll mats mig vaken med sitt snarkande. han var så himla täppt i näsan så han fick andas genom munnen. själv var jag bara täppt i den vänstra näsborren och kunde andas genom näsan. jag hatar att andas med munnen. det är något av det värsta jag vet. hur som helst vaknade jag med en förkylning, så nu sitter jag och fryser i soffan och snorar ner allt jag kommer åt. det verkar som att alla i min klass är förkylda nu. det gick hårt till på 18-års kalaset i lördags. det verkar som att alla delade baciller på ett eller annat vis. men på fredag är det bara på det igen. Johannes fyller 18 år och det ska firas på kings head och bryggeriet och såntdär. en helkväll i staden Y.

nu ska jag vila mig. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0