söndag i vanlig ordning

idag sitter jag mest och degar i mats säng och äter godis framför mig egna dator medans mats snickrar. han sa att det skulle ta en timme max.. ja nu stter jag här två timmar senare. hehe..
igår var hela släkten hos mormor och morfar för att fira mormors 67års kalas och sådär. jag sprang nog mest runt med kameran och fotade alla som var där, så det får jag väl lägga upp imorgon då, för idag är jag slö som sagt. mats var en fin pojkvän som köpte micropopkorn (med smör) och säsong 5 av House när vi var på Bo ohlsson! då blev jag glad. nu ska jag nog gå ivär och raka min pojkvän på huvudet innan hans hår blir för långt. men han är söt ändå!
hejsvejs.

förresten har jag blivit av med mina fiskar nu (YES!) ska bara åka in till malmö en dag och hämta mitt nya terrarium till mina små fyrbenta vänner.
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0