lördagkväll och fortfarande hel

det verkar som att jorden beslutade sig för att inte gå under idag trots allt. - besviken eller lättad?
idag gick hela familjen ingvarsson upp i ottan för att åka iväg till Esölv och spendera domedagen med några av skånes raggare. nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte smorde in mig med solskyddsfaktor +50 (= öken) för då kanske inte jag hade blivit så röd om benen och ansiktet som jag är nu. vi ska inte tala om min solfrossa. jag sitter i skrivande stund omgiven av en rosa filt med lisebergskaniner på.
hur som helst. jag, min syster och anders gick en tipsrunda. vi googlade alla frågorna så vi fick ju alla rätt, men ändå vann vi inget pris. HALLÅ?! ofta vi inte vann. blev så himla besviken. dessutom skrev jag tipsrundan för barn också = alla rätt. vann jag? - NEJ! fett besviken. vi var också 6 nummer från att vinna en minimoto. besviken där också. dagen har varit full av besvikelser. så himla sorglig lördag.
nu har jag ätit pizza och glass. orkar nog inte ta mig ifrån datorn. kanske ska jag lägga mig i soffan istället för bekvämlighetens skull. men då somnar jag. jaja, mjaumjau.

Kommentarer
Postat av: Bäa

sv: Hah, javisst är han! :D

2011-05-22 @ 20:13:16
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0