jag vill blogga en skvätt..

.. så det gör jag nu. jag sitter i mats källare och är kissnödig. dessutom åt jag jättemycket kvällsmat för det serverades nämligen fisk, vilket jag är himla förtjust i. jag åt mer än mats.. jag kände mig så himla tjock på något vis. hur som helst. jag plockade bort lite öms (gammal hud) från den lilla varanhonan som heter Lotta. då bestämde hon sig för att slicka mig i ansiktet med sin ormliknande tunga. det var grisigt gjort. och efter det tyckte jag att, varför inte bli biten av mats bambusnok? ja, så det blev jag. mats brukar säga att den inte alls är farligt när jag inte riktigt vågar klappa den, men den ville inte bli klappad idag, så den bet mig. det gjorde inte ont, jag bara grät en skvätt för jag blev rädd. jag har nämligen en gammal ormfobi som inte riiiiktigt har blivit botad, så nu tänker jag minsann aldrig röra i en orm fler gånger. förutom mats boaorm, för hon är baskemig snäll och gosig. nu säger mats att jag måste diska skålar, men det kan jag väl göra. mest för att jag är en snäll flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0