fem timmar senare

idag har jag gått från kåseberga till jakten. jag ska inte ta ett steg till tror jag. jag har så himla ont i kroppen, framför allt i benen och knäna. dessutom har jag fått en släng av pappas förkyldning också.
TACK SÅ HIMLA MYCKET FARSAN!
mats undrade om jag vill få hans grodbebisar. han har ju en hel flock! men då får jag köpa mig ett mycket större terrarium, och för att få plats med det måste jag kasta ut fiskarna. men det gör mig inte så mycket för jag är inte nöjd med hur det ser ut just nu. SÅ det lutar åt att kasta ut de fula fiskarna och istället göra plats åt fina små groddjur. tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ge mig firrarna?

2011-05-23 @ 16:50:48
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0