en såndär måndag som vanligt

jag är tillbaka från en helg full av sånt som har gjort att jag inte kunnat uppdatera min kära blogg. 
i fredags var jag nämligen på begravning, och det var ungefär lika roligt som det låter - not at all, that is. hur som helst. i lördags samlades jag och mina fina flickor i ystad för att se på crusingen. (första gången i hela mitt liv som jag inte åkte bil på crusingen!) det var faktiskt himla skoj men jag träffade inte så mycket folk jag kände som jag trodde att jag skulle göra. jag och mats var hemma halv två på kvällen och vi gick minsann och la oss utan någon kvällsfika som vi hade planerat. i söndags låg vi bara i soffan och såg på house och tjockade oss med chips. så himla fint.
jaha, och grodorna då? jodå, dexter sitter i skrivande stund på sin blomma och håller ett vakande öga på mig. kanske vill han att jag ska sänka min musik. det skiter jag nog i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0