17. någon du vill byta liv med för en dag, och varför

jag skulle nog vilja byta liv med någon känd person. typ kissie. jag kunde byta liv med kissie och äta typ allt jag kom över, göra en bröstförminskning och gå runt på stan utan smink. sen skulle jag lägga ner hennes blogg med buller och bång! jag blir så arg på den kvinnan och om jag skulle skriva varför får det nog ingen plats i bloggen. så, henne skulle jag vilja byta liv med för en dag.

mitt andra val är en hollywoodkändis. en snubbe, såklart skitsnygg! så jag kan stå upp och kissa, flörta med tjejer man egentligen inte vill ha, hänga med andra hollywoodkändisar. det hade jag absolut inte tackat nej till ska ni veta! vem hade tackat nej till det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0