update

oj vad jag insåg att det var längesen jag bloggade. nu kommer det en liten (läs stor) uppdatering.
i tisdags åkte jag hem till min andra hälft efter praktiken och körkortsteorin. vi åt lasagne, jag mös med tre små musbebisar som var så små att de inte hade päls, jag duschade och som den dramaqueen jag är grät jag en skvätt när mats skulle mata ormarna med de små mössen jag precis förälskat mig i. lite senare såg vi på house och gick och la oss.
i onsdags åkte jag och julia gladeligen till praktiken. vi såg på två filmer och åt mat. resten av dagen satt vi och väntade på att tiden skulle gå. vid fyra träffade vi evelina och amanda, vi åt på mcdonalds, köpte hårfärg, glass och chips och hade en vanlig lill-lördag i malmö. vi färgade amandas och julias hår (inte mitt, den här gången.) jag och julia sov på soffan, vaknade på torsdagen och åkte till ännu en dag av filmtittande på biografen spegeln, där vi blev förvånade över hur jobbiga trettonåringar på biografer faktiskt är. de pratar och sparkar i sätet och gud vet vad mer. vi undrade om vi var lika jobbiga, men vi betvivlade det.
nu är jag hemma, ni har fått en lång uppdatering och jag har fått superexem på hela kroppen.
tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0