freaky wednesday

hejsan. det är minsann onsdag och det var ett bra tag sedan jag bloggade, det var närmare bestämt i söndags. idag var jag hos tandläkaren och jag hade inga hål i tänderna den här gången. men vad är grejen med bananlack? jag trodde att man hade dissat det för längesen. tydligen inte. efter tandläkaren köpte jag två kilo godis, som sig bör. (hoppas att jag använde uttrycket rätt) efter godishandlandet åkte jag och mamma till affären och köpte 4 kilo tackokött och typ 34 587 tacobröd. ska man ha artonårsfest så är det lika bra att slå på stort meddetsamma.
nu har jag och tess kopplat in mina fetaste högtalare och provspelat dem. det är fantastiskt att det skakar i hela undervåningen med basen och det där.
det är så himla tokigt idag. tess sitter och skriver mitt engelskarbete, mamma och tott ligger i min säng och jag sitter i sackosäcken och bloggar. vad händer här egentligen?
och btw så är min högra halsmandel röd och svullen och den varar säkert också. jag gissar på att den är inflammerad eller något. det är inte okey.

hejdå från sackosäckstjejen och akvariefiskarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0