artonårs, dagen efter

igårkväll började vi med familjemiddag som fortsatte hos Karin med lite förfest. lite senare gick vi ner till kings head och drack lite cider, pratade med folk och Tess och Karin gjorde ett tappert försök till att få alla att sjunga för mig. det gick sådär. vid halv ett gick vi ut till bar a bar och dansade så att fötterna blödde, nästan. halv tre gick vi till max för lite "nattamaud" som bestod av hamburgare och pommes. jag var hemma halv fyra imorse. halv fyra på morgonen efter en hel kväll av festligheter är det inte okey att se att en av mina fyra älsklingsgrodor har dött- lilla pollyplutten. men det orkade jag inte ta itu med just då, utan jag gick och la mig istället. jag vaknade halv ett av att min pojkvän kom in och pussades och kramades och väckte mig. sen kastade han ut polly genom fönstret, så nu ligger hon på taket tills en fågel tar henne.
idag har jag och mats tömt uterummet och placerat borden rätt till min artonårsfest. sen fikade vi i pappas garage i solen och nu ska vi äta grillat kött som mats har grillat så fint.
tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0