dagen efter kvällen före som sig bör

igår hade vi överraskningskalas för sofiaaaa! flickorna och jag tog tåget till oxie klockan två, blåste upp ballonger, dukade och packade fram all mat och presenterna och gjorde oss färdiga för att ta emot födelsedagsgrisen som inte anade något alls, och när hon minst anade det hoppade vi fram och sjöng happy birthday. sedan startade vi grillen och korkade upp. hela kvällen satt vi i trädgården och skrattade och hade mysigt. julia och hennes syster hade bakat världens godaste chokladtårta men trots att den var fruktansvärt mäktig åt jag hur mycket som helst, vilket resulterade i att jag fick ont i magen, men det struntade jag i. när det blev mörkt tände vi ljus och pratade spökhistorier (såklart) och när det bara var jag, josephine, amanda och julia kvar gick vi in och åt godis och såg på dear john, sen smällde josephines spöke på toaletten och skrämde oss. sen somnade vi vid tretiden.
bilder kommer väl någon gång. jag tänkte ta kaycies bilder eftersom jag fotade med den nästan mer än vad hon gjorde. HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0