lite speciellt

ni vet hur folk kan vara beroende av saker, till exempel av droger, socker, spel och allt det där. jag har också ett litet beroende, men enligt mig mycket lindrigare. jag tänker väldigt mycket på piercingar. just nu känner jag inte att jag vill ha någon speciell piercing, men jag vill så gärna pierca mig. det är liksom inte själva smycket som jag vill åt, utan att göra det. (dock skulle jag aldrig någonsin pierca näsan igen om jag tog ut den nu för det gjorde så FÖRBASKAT ont.) jag skulle nästan vilja pierca mig överallt och sedan ta ut smycket när det är läkt, för det är själva grejen med något nytt och läkeprocessen. jag låter som en masochist som bara vill skada mig och utsätta mig för smärta, men det låter lite överdrivet. tycker jag.


ögonbrynet?
båda näsvingarna?
öronen?
smiley?
töja örat?
töja näsan?

jag får ju passa på medans jag är ung..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klippa tung.......

2011-07-15 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0