äntligen

hej på er! jag sitter i mats källare och bloggar lite medans han matar sina djur. jag har jobbat färdigt för tillfället och har inget jobb planerat, men det kommer väl det också. jag fick en tia i dricks idag, så jag köpte mig en lott. (sen när blev det artonårs-gräns på lotter? tänkte jag) och jag vann faktiskt tio kronor! så jag ska lösa in den idag och köpa mig en ny lott. "man vet ju aldrig om man vinner men på något sätt vet man att det gör man ju inte" täänk om jag vann 250 000 kronor. då hade jag nog dött. sen hade jag köpt mig ett par nakenkatter. hur som helst, jag och mats ska äta B&J-glass lite senare. men först ska jag nog bli tvingad att städa terrariet jag lånade av mats. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0