läxläsarn

hejsan alla. igår tog jag tag i mitt liv (eller, åtminstone skolan) och gjorde färdigt läxor och sånt. Jag brukar faktiskt göra ett himla bra jobb när jag väl tar mig i kragen och får det gjort. Igår gjorde jag en analys på en låt-text (i engelska C) som jag redovisade idag. det känns faktiskt som att jag har gjort en himla bra analys. och den där bokanalysen jag gjorde för ett tag sedan gick också bra! vg fastän den var två månader sen.. idag har jag jobbat på ett historiearbete som skulle varit inlämnat innan våran APU, men det bev inte så på grund av att våran lärare inte tyckte att det jag hade skrivit räckte. sååå det tog lite tid att revidera den, men nu är det gjort, och det känns bra.
ni kan kalla mig läxläsarN!
nu slänger jag upp en bild på en söt liten kisse för att liva upp min stämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0