det verkar aldrig ta slut

jag hann inte träffa mats i tisdags (Housetisdag) för att jag hade ett berg med läxor. i onsdags satt jag och pluggade. igår pluggade jag med bea hela kvällen, och det blev ett så SJUKT HIMLA BRA arbete om Isaac Newton! har fortfarande plugg kvar som behöver göras innan jullovet på onsdag. ska man verkligen behöva plugga en fredag? det är väl det sorgligaste jag någonsin gjort isåfall. kommer få sån ångest om jag inte gör det, så det är väl lika bra. eller? ska nog städa lite först. kanske baka den där chokladtårtan som jag tänkt på så himla länge.
imorgon är det iallafall öja som gäller och då får läxorna sitta ensamma hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0