back on track typ

igår satt jag och skrev på en bokrecension som skulle varit inlämnad för ett bra tag sedan. jag orkade inte ta tag i den förut, men nu började jag få lite ångest över den. sista veckan på praktiken nu, sedan är det tillbaka till läxor och slit. skönt att ha den gjord, dessutom tyckte min lärare att den var riktigt bra. jag är ju inte den bästa på att lämna tillbaka biblioteksböcker, så den fick jag en räkning på, 405 riksdaler..
ingen som vill köpa en bok om första världskriget? På västfronten intet nytt? 400 spänn? inte det..
får väl lägga upp den på tradera eller något. den är faktiskt riktigt bra, om man bara läser den. jag har inte läst den, jag har sett filmen. HEHHEHE! men filmen är också riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0