tålamod

hej alla! förlåt för mitt lilla uppehåll, men jag har varit helt busy och jag kan inte logga in på bloggen från min mobil och jag har ingen aning om varför. knasiga mobilen. hur som helst. malmöfestival så att det stod härliga till! vi såg på bob hund i torsdags. de är väl fantastiska ändå. jag var hemma klockan tolv och gick upp klockan åtta dagen därpå. alldeles trött, förkyld och ynklig. efter vår enda lektion på fredagen åkte vi in till malmö igen. evelina fick sina naglar fixade och jag tog en liten piercing i örat efter många om och men. jag åkte hem redan klockan nio på kvällen och missade the ark, maskinen och den svenska björnstammen. jag grät inga floder för det.

ännu en gång fick jag gå upp tidigt. jag, mats och mats vän skulle åka på reptilmässa i kristianstad. jag köpte en efterlängtad liten groda som heter packie. han är ju så söt. på kvällen var det fest för massa herptologer och sånt. (typ, folk som håller på med reptiler, försöker rädda dem och hjälpa dem och sådär.) och sedan sov jag från 1.00 till 12.00 på ett ungefär. nu ska vi äta frukost så jag slänger in en bild på min piercing och en bild på packie. hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0