everyone's a little bit racist sometimes

hejhej alla fina. igår bestämde jag mig för att åka in till malmöfestivalen med bea, niklas och ewe för att se när NoFX spelade på stortorget.
resan in till malmö med tåg blev dock inte en av mina bästa. det stod på hemsidan att det skulle gå som vanligt 19.22, sedan blev det ändrat till 19.32, sedan blev det inställt men det kom ändå 19.44 för tåget visste inte att det skulle vara inställt. sedan fick vi stå och vänta mellan köpingebro och ystad i 20 minuter för signaler och sådant. vi fick byta tåg till tåget som skulle gå 20.03, men som fick gå 20.15 istället för att det skulle vänta på oss. sedan gick det som det skulle hela vägen till malmö och sedan tillbaka.
hur som helst. NoFX var så himla bra!!!1 det blev inte ens slagsmål i publiken, vilket det skulle kunna bli eftersom de spelar slagsmålsvänlig musik, så att säga.

jag slänger upp en video från konserten vi var på. det är inte jag som har filmat den, vi stod längre bak. (där basen inte var sååå hög. men ändå så det kändes i hela kroppen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0