dagen efter - en trött josefine

hej alla pigga. igår var vu bjudna till jordgubbsjannes avslutningsfest. vi åt jättegoda matpajer och efterrättspajer och lekte frågesport om jordgubbs-säsongen. jag fick bara 5 rätt av 9 möjliga, men det var väl inte så illa kan jag tycka. vid åtta åkte jag, mats, therese och anders in till ystad för att fortsätta med kvällens festligheter. kvällen slutade klockan tolv för mig och mats, då vi tog tåget hem. på tåget hittade vi en grå tjocktröja i storlek L, så den tog vi med oss hem. jag har den faktiskt på mig i skrivande stund när jag sitter i soffan och lyssnar på när mats snickrar. innan jag tar en tupplur ska jag slänga in en bild på hur jag såg ut igårkväll. jag hade nämligen lånat karins "läppförstorar-glans" som gör att läpparna svullnar. det fungerade litegrann faktiskt! jag älskade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0