ursäkta förseningen

hej mina vänner! jag får be om ursäkt över att jag inte bloggat på tre dagar, men tro det eller ej, jag har inte haft tid. i tisdags åkte jag hemifrån klockan tre, gick på teori, träffade mina bästa brudar och sov sedan hos finajulia. i onsdags vaknade jag hos julia och åkte sedan till mats där jag lekte byggarebob med mats verktyg medans mats försökte koncentrera sig på att bygga ordentligt. lite senare tog jag tåget till malmö där bea och frida mötte mig och sen drog vi till möllan för att dricka öl med niklas och andy. bea spillde en av sina öl över mig men själv drack jag bara cider och senare på kvällen fick vi gå i snabb takt tillbaka till stationen för att vi missbedömde tiden. idag åkte jag in till stan klockan två och åt årets första kulglass i hamnen med tilda. dessutom köpte jag ett par shorts eftersom jag insåg till min förskräckelse att jag bara har ett par som passar mig, numera två. imorgon ska jag, mats, min syster och anders till skånes djurpark och sedan serveras en påskmiddag som heter duga. det är så himla fint det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0