ett par dagars bokstäver

hejsan kära bloggfollowers. jag får lov att be om ursäkt för att jag inte bloggat på ett par dagar. i onsdags klippte jag bort mitt långa (äckliga, slitna) hår. nu är det ca 3, 4cm långt. igår följde självaste julia med mig hem. vi lagade mat, såg på paranormal activity, åt glass, såg torkel i knipa, kollade gamla skolkataloger och så vidare. idag var vi lediga så vi chillade lite.
imorgon ska jag och julia in till malmöstad så att jag kan pierca näsan. (jag kommer att vara så himla nervös och rädd) och efter malmöbesöket åker jag raka vägen till min andra hälft i tomelilla.
nej, nu får det räcka. jag kanske slänger in en hårbild lite senare ikväll, men jag lovar ingenting.
chacha


Kommentarer
Postat av: sofia

åh vilken fin dröm. tänk om jag också drömt så fint.

2011-04-09 @ 08:42:41
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0