det känns som lördag, men det är ju måndag fast söndag

hej alla fina! idag vaknade jag hos matsiboii, fast då var han redan på jobbet då så jag passade på att åka hem med tio tåget. som vi alla säkert la märke till var det så himla fint och somrigt väder så jag, anders och min syster cyklade ner till kåseberga, (efter att pappa bokstavligt slängde ut oss för det var så fint väder) för att köpa glass. låt mig säga att jag cyklar max två gånger om året, och det märks. jag har så ont i gumpen att jag knappt kan gå efter att ha suttit på den hårda sadeln. men glassen var god!
det jag tänkte säga var att jag inte orkar lägga in massa djurparksbilder. de var himla dåliga i vilket fall som helst. jag är så himla trött efter en cykeltur och grillkväll. lite solbränd är jag också. det är skönt att vara ledig en dag till iallafall. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0