en rubrik med krut i

ni vet den känslan av att man har hur mycket som helst att göra, men man vet inte riktigt vart man ska börja, så man låter bli? inte? då var det bara jag då. hur som helst, det känns som jag har ungefär 100 saker att göra. jag ska skriva ett tal om anarki på engelska som jag ska hålla för hela klassen, jag ska skriva en "hälsodagbok" och sedan följa den, det vill säga att jag ska träna tre gånger i veckan i minst tjugo minuter.
jag slutar ungefär klockan ett imorgon och med lite tur slutar jag klockan tio på onsdag. då ska jag ta tag i mig själv och börja arbeta.
hängde ni med nu? såg ni? " ska jag ta tag i mig själv"
jag är hopplös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0