nu och då

det är måndag. jag skulle plugga svenska egentligen, men så slog det mig att jag inte tog med mig mina anteckningar hem. jag vet en liten tjej som åker in till skolan klockan åtta och struntar i sovmorgonen imorgon för att plugga. (jag) istället är jag himla sugen på att baka en kladdig kladdkaka, med lite maränger i kanske. det låter sjukt gott. men jag ska byta vatten till mina små akvariefiskar också. det har jag helt glömt bort. de ser så ledsna och bortglömda ut. och så ska jag minsann lägga in lite bilder från Julias place i fredags. vi var några brudhalvor som mös lite, kan man säga. och på natten såg jag och amanda på Ice age 2. det var fantastiskt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0