mina goda idéer

idag när jag åkte hem från skolan och var världens hungrigaste Josefine blev jag så himla sugen på korv och makaroner, (det är nämligen något av det godaste jag vet) så tänkte jag att om man kokar korven och makaronerna i samma kastrull sparar man ju både tid och disk. mamma tyckte dock inte att det var en så himla bra idé. men om jag skulle ätit det själv hade jag definitivt provat. lite som att jag alltid har lite smör på makaronerna så att de blir hala och goda när man ska äta dem. men ingen annan i min familj tycker om det, så jag får alltid göra det på mig egna tallrik.


Kommentarer
Postat av: julia ju

åh älskling, du gör mig så glad med dina makaroner och korvar. det är faktiskt sviiiiingott! :D

2010-10-07 @ 21:14:52
URL: http://jewlijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0