varning på stan

idag slutade vi klockan elva, vilket var fett pepp med tanke på vädret. plus att jag känner mig så fin och somrig med strumpbyxor, shorts, min gråa pojktröja och ingen tjocktröja! jag och bea gick ut på stan och letade efter ett par skor jag ska ha till min avslutningsklänning, som fortfarande är hemlig. dock blev det inga skor, utan ett par gråa strumpbyxor med lite leopardmönster. sen fikade vi på koppen med rabarberpaj och satt inte så långt ifrån ett stort gäng som bara växte och växte! vi ville också ha ett gäng.
för en halvtimme sen åkte bea hem, jag gick tillbaka till skolan och satte mig vid en dator, och nu väntar jag bara på att mats ska sluta. vilket är om typ en timme.
jaja, vi hade iallafall tur med vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0