livet är det längsta du kommer att uppleva

idag kom det en jobbcoach till oss på mp1. hon frågade oss vad vi hade för framtidsvisioner, det vill säga, vad tror jag att jag gör om fem-tio år. när jag har tagit studenten vill jag ju åka till Göteborg och studera där. men efter Göteborg då? vad händer då? vad gör jag när jag är 27 år? vart börjar man liksom? det jag vill bli är ju djufotograf. hur blir man det? antagligen startar man ett eget företag som fotograf, men hur funkar det när jag är djurfotograf och vill resa världen över för att fota alla sorters djur?
mitt liv har inte ens börjat och ändå känns det som att jag inte hinner med det.

mats leopardgecko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0