tandläkarbesök del 1

Igår gick jag till tandläkaren, och hon sa att jag hade borstat tänderna mycket duktigt. Men när hon hade tagit röntgenbilderna hittade hon ett litet hål läängst inne i munnen på mig. Så fick jag bedövning och så vidare, sen började hon att borra. Men det visade sig att mitt hål var überdjupt, så hon kunde inte ta allting då, för då hade det blivit rotfyllning. Hålet ska lagas veckan innan jag slutar skolan. Yaay.. När jag var färdig skulle jag gå till bussen, och då skulle jag smeta på lite lipsyl. Men grejen var den att jag inte hade någon spegel, och ingen känsel i halva munnen, så att jag smetade lipsyl över hela hakan ungefär, och hela tiden bet jag i någonting jag tror var min tunga.
Idag har jag fortfarande ont i käken efter tandläkarbesöket. hejaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0