det måste ha varit något jag åt

Igår åkte jag hem till Mats efter skolan. På kvällen åkte vi till en affär som sålde djurtillbehör, och där fyndade jag en pump till min tekanna som ska vara i akvariet, och tjugo kilo sten till botten på akvariet. när vi hade gått där och kollat på alla jättefina akvarietillbehör åkte vi till en fiskaffär i Tomelilla och tittade på hans jättefina fiskar. Jag svär, jag kan vara där inne huur länge som helst. Jag tror att vi var där i minst en timme faktiskt. Han har fruktansvärt många och fina fiskar så att man bara dör inombords och känner att jag vill ha allihop i ett jättestort och jättefint akvarium som jag kan sitta och titta på hur länge som helst och bara se så fina de är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0