dagarna efter

midsommar var helt fint precis som jag hade föreställt mig. vi var väl ungefär 12 pers som delade på en grill, vilket resulterade i att de som grillade först hade ätit upp långt innan de som var sist hade grillat färdigt. men det gjorde ingenting för det var så fruktansvärt gott med flintastek och nypotatis samtidigt som man skrattade och lyssnade på somrig musik som man blev alldeles sprallig och glad av. den som spelades flitigast var Wavin' flag och Alejandro. för att citera mig själv, "allting är möjligt när man hör den här fotbolls-låten!"

dagen efter midsommar vaknade jag och mats vid tio. vi försökte få liv i de som sovit över, åt frukost och sen satt vi bara ute och efterkrökade och grillade i solen. de åkte hem vid fyra och då gick jag och mats och la oss i soffan. degdagen. fett skönt!

idag körde jag hem, sitter och lyssnar på massa VM-låtar och äter popcorn, trots att jag inte alls är intresserad av fotbolls VM. men låtarna är bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0