struntprat

om jag hade haft något vettigt att skriva hade jag skrivit det. ville mest bara in om och säga att jag lever och frodas trots höstvädret.
men btw, igår insåg jag att jordgubbssäsongen snart är över, så nu har jag fått för mig att jag måste äta så många jordgubbar jag kan innan de tar slut. vilken tur att jag har en syster, en pojkvän och så jag själv som säljer jordgubbar. igår tog jag med mig en liter till mats som vi delade på. men han åt typ fem jordgubbar, så jag krängde i mig dem med nöje och smält choklad. det är så hiiimla gott så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
nu ska jag sluta prata massa nonsens och fundera på om jag vill städa mitt rum eller inte. jag vill, men jag orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0