fröken spontan med normalstora läppar

idag gick jag omkring på stan med min syster. jag köpte The Return of Hjärtans Fröjd, uppföljaren till Hjärtans Fröjd av Per Nillson. Nästan Herr Nilsson, haha! boken är jättebra och jag dog lite när jag läste ettan. jag köpte också två par pennor till skinnjackan, en röd och en blå, och så var jag bara tvungen att köpa ett läppglans som gör att läpparna sväller. men till min besvikelse funkade det inte på mig. blev helt ledsen så jag bara smetade på mer och mer och frågade om det hade hänt något, men det hade det inte. så, fail för detdär chili-läppglanset.
iallafall, jag spontan tog ett hål i örat. jag är så tuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0